Obserwatorzy

czwartek, 15 czerwca 2017

wiele początków



wiele razy pisałam pierwsze posty, lecz zawsze moje blogi kończyły się porażką. najdłużej-bo ponad rok-działał pierwszy, którego nazwy nawet już nie pamiętam. dlaczego zawsze umierały? bo brakowało mi chęci, motywacji, narzucałam sobie za dużo podświadomie wiedząc, że tego nie dokonam. tym razem mam zamiar inaczej do tego podejść. na spokojnie. a próbuję po raz kolejny, bo? bo potrzebuję tego, potrzebuję kolejnego miejsca gdzie mogę się wygadać o rzeczach, które lubię, tak po prostu. no więc wypadałoby się przywitać....

cześć! jestem alex. nie ola, nie aleksandra. nienawidzę tego imienia. kocham książki, muzykę, seriale. jestem uzależniona od internetu, głównie twittera. uwielbiam deszczowe dni i nienawidzę słońca. uważam herbatę za dar bogów. ostatnimi czasy wszystkie oszczędności wydaję na koncerty i chyba już nie potrafię bez nich żyć. czasem coś porysuję, ludzie mówią, że nawet mi to wychodzi. miewam gorsze dni znacznie częściej niż te dobre. jestem  mamą wielu kaktusów, sukulentów i innych roślinek.

myślę, że na teraz wysarczy, reszta wyjdzie z czasem. na dniach pojawi się jakiś konkretny post. nie wiem jeszcze jaki, ale to kwestia chwili. idę zaparzyć herbatę i trochę odpocząć, w końcu mam wolne i czas na nicnierobienie.

do poczytania niedługo x


2 komentarze :

  1. Dobrze pamiętam jak sama zaczynałam pisanie bloga jakieś 3,5 roku temu. Przypominam sobie pierwszy post i to, że zupełnie nie wiedziałam, co w nim napisać. Moje nieporadne recenzje, nieporadne stosiki i podsumowania. A i ogromną radość z jakichkolwiek komentarzy... Życzę Ci powodzenia w pisaniu, mam nadzieję, że zostaniesz z blogiem na dłużej :)


    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka